Net1 logo.

Spørgsmål og svar angående udskiftning af netværk i uge 9 2021

Driftservice på dit internet fra NET1 og Cibicom Mobility

Spørgsmål og svar angående udskiftning af vores netværk d. 28 februar og 4. marts 2021:

 

Hvorfor skal der installeres nyt udstyr i netværket?

Net1 i Danmark var tidligere en del af en større skandinavisk organisation (Norge+Sverige+Danmark), som anvendte fælles IT-løsninger og havde en samlet teknisk platform. Selskaberne i Danmark og Sverige er nu frasolgt og har nye ejere.

Derfor er det nødvendigt at separere vores nuværende mobile bredbåndsnetværk fra netværkene i Sverige og Norge.

 

Skal jeg gøre noget i forbindelse med netværksudskiftningen?

Ændringen vil ikke påvirke den internetforbindelse, vi leverer til dig i Danmark eller prisen på dit abonnement.

Benyttede du din forbindelse i Sverige eller Norge, så ophørte den mulighed 1. februar 2021 som tidligere varslet. Læs nærmere her: net1.dk/infoside

I forbindelse med installation, kan der forekomme flere kortere afbrydelser af jeres internetforbindelse, men ellers vil det ikke påvirke udstyr eller opsætninger. Efter fuldendt installation kører alt som det plejer.

Afbrydelserne vil ske i dette tidsrum:

Installation – d. 28. februar kl. 22.00 – 05.00 (flere afbrydelser af kortere varighed)

Færdiggørelse af installation – d. 4. marts kl. 22.00 – 05.00 (flere afbrydelser af kortere varighed)

 

Hvilke services vil blive påvirket efter netværksudskiftningen?

Mit Net1

Mit.net1.dk er en selvbetjeningsside hvor du i dag kan tjekke dit forbrug, hente fakturakopier og opdatere dine kontaktoplysninger selv.

Pr. 24. februar 2021 vil Mit Net1 ikke længere være tilgængeligt. I stedet skal du blot kontakte kundeservice for opdatering af dine oplysninger, fremsendelse af forbrugsoversigt eller fremsendelse af fakturakopier.

 

Køb af ekstra data

Pr. 28. februar 2021 vil vi ikke længere sælge ekstra datapakker.

Løber du tør for data, vil du modtage en sms, og hastigheden på din internetforbindelse bliver sat ned resten af måneden

For at surfe med normal hastighed igen med det samme, skal du blot kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe dig med at vælge et større abonnement med mere data. Du har også mulighed for at nedgradere til et mindre abonnement igen, hvis dit forbrug skulle falde i fremtiden.

Abonnementer med ubegrænset data samt M2M-abonnementer kan forsat ikke løbe tør for data, og derfor vil nedsat hastighed for disse abonnementer ikke kunne finde sted.

Accepter cookies

Vi bruger cookies på denne side til at forbedre din brugeroplevelse

Klik her for at læse mere om vores privatlivspolitik og få mere information om de cookies, der benyttes på siden.