Net1 logo.

Hvor behøver du internet?

Fritid

Ubegrænset fritid udgår d. 1. februar 2021

Pr. 1. februar 2021 tilbyder vi ikke længere abonnementet Ubegrænset Mobilt Bredbånd Fritid.

Har du dette abonnement, vil det fra denne dato automatisk blive sat i bero, og du skal derfor aktivt kontakte Net1s kundeservice for fremtidig aktivering af abonnementet.

Ved aktivering vil du kunne vælge mellem disse månedsabonnementer til brug i Danmark:
1) 40 GB data til 199 kr. pr. måned
2) Ubegrænset data til 299 kr. pr. måned

Perioden for aktivering kan du aftale med Net1s kundeservice. Du vælger selv startdato. Minimumsperioden er 1 måned og slutdatoen skal altid være den sidste dag i måneden.

Aktiverer du for eksempel abonnementet d. 15. marts skal det således som minimum være aktivt til d. 30. april. Du vil i dette tilfælde blive faktureret for 1½ måneds abonnement. Husk at give Net1s kundeservice besked om ønsket slutdato i forbindelse med aktiveringen, da abonnementet ellers vil fortsætte. Det vil dog altid kunne sættes i bero igen med at varsel på løbende måned + 1 måned.

Koster det noget at have et abonnement i bero?

Et abonnement i bero kaldes ‘hvilende abonnement’ og abonnementet koster ikke noget at have. Betaler du i dag for leje af router, vil du også gøre det efter ændringen med mindre du aktivt opsiger abonnementet.

Hvorfor ophører Ubegrænset Fritid som jeg kender det i dag med optankningspakker på 1, 2, 7 og 30 dage?

Ændringen sker pr 1. februar 2021 i forbindelse med at vi i Danmark udskifter hele vores mobile bredbåndsnetværk. Samtidig bliver vores netværk separeret fra netværkene i Sverige og Norge. Du kan læse nærmere om dette på siden net1.dk/infoside. Da Ubegrænset Fritid i dag benyttes af meget få kunder i Danmark, kan vi desværre ikke supportere det efter d. 1. februar 2021.

Derfor skal du ringe eller skrive til Net1s kundeservice, hvis du fremover ønsker at aktivere abonnementet.

Skal jeg returnere min router, hvis jeg vælger at opsige mit abonnement som følge af abonnementsændringen?

Nej, hvis du opsiger abonnementet som følge af abonnementsændringen, skal du ikke returnere routeren. Routeren kan i stedet afleveres på din lokale genbrugsstation eller i en elektronik-affaldsbeholder, hvis ikke du ønsker at beholde den til en anden gang.

Jeg bruger mit abonnement i Sverige, hvad betyder ændringen for mig?

Læs nærmere på siden net1.dk/infoside.

Har du nogen spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@net1.dk

Med venlig hilsen
Net1

 

Accepter cookies

Vi bruger cookies på denne side til at forbedre din brugeroplevelse

Klik her for at læse mere om vores privatlivspolitik og få mere information om de cookies, der benyttes på siden.